Adverteer bij ons!

'Een investering met een hoog rendement.'

ONZE KLANTEN

Een zeer innovatieve, aantrekkelijke en praktische toiletoplossing in combinatie met digitale media.

Wat is er zo speciaal?

Elk Mr.Friendly urinoir, met ingebouwde videospeler, is exact gedefinieerd en precies aan te sturen. Kies je doelgroep op basis van bijvoorbeeld regio, leeftijdcategorie, sociale klasse, aard bezoek en locatie.

  • LCD-scherm
  • 93% zegt dat het reclamescherm het eerste was dat ze in de sanitaire-ruimte opmerkten!
  • Demografisch mannelijk publiek
  • Speelt video, afbeeldingen, Livestream & RSS enz
  • HTTPS veilige externe content-implementatie
  • Campagnes binnen enkele seconden nationaal / regionaal ingezet
  • Werk content per uur, dagelijks of wekelijks bij
  • 5 – 40 sec advertenties 

Diverse reclame-uitingen in deze sanitairruimte, maar deze foto zegt alles over welke uiting de echte onverdeelde aandacht opeist.

BEREIK MENSEN OP EEN EFFECTIEVE MANIER

Mannen die het Mr.Friendly-urinoir gebruiken, zijn ontspannen en vermaken zich. Ontspannen betekent dat ze openstaan voor berichten van de buitenwereld. Men is niet op iets anders gericht en staan open voor uw bericht!

Mannen die het Mr.Friendly-urinoir gebruiken, kijken niet rond maar kijken vooruit. De ingebouwde mediaspeler is gemonteerd met een optimale kijkhoek. Er is geen mogelijkheid om iets anders te doen zodat ze uw bericht zeker zullen zien. Aandacht is gegarandeerd!

KIJKDICHTHEID BIJNA 100%

Je kunt het scherm niet missen in een Mr.Friendly-urinoir. Zodra een man voor het urinoir stapt, wordt zijn aanwezigheid gedetecteerd door een sensor. Het scherm schakelt onmiddellijk in en trekt zijn aandacht. Hij kan de video niet wegklikken zoals online gebeurt. Geen afleiding, maar focus! Focus op uw reclameboodschap.

De man die het Mr.Friendly-urinoir gebruikt, kijkt meestal vooruit. Hij wordt niet afgeleid! Hij kan niet gemakkelijk rondkijken. Het ingebouwde display is ontworpen met een kijkhoek voor de optimale weergave. Bovendien wordt er pas content afgespeeld als de man ervoor staat. Het trekt dan ook zijn aandacht en wordt met zekerheid bekeken!

DUURZAAM ADVERTEREN

Elke reclamevideo bespaart bijna een liter water. Dat heet duurzame reclame! We investeren deze advertentie-inkomsten onmiddellijk opnieuw in nieuwe locaties en besparen daarmee nog meer water.

De Mr.Friendly urinoirs zijn watervrij! Er wordt 3 liter water per bezoek bespaard! Hierdoor besparen duizenden mannen die het urinoir gebruiken samen vele liters schoon drinkwater, iedere dag weer. De omzet van het Mr.Friendly netwerk wordt vervolgens opnieuw geïnvesteerd in het plaatsen van watervrije urinoirs op nieuwe locaties. Elke weergegeven reclamevideo bespaart meteen water! Deze advertentie winst wordt dus direct gebruikt om de duurzaamheid te vergroten. Uw advertenties hebben een groot effect op mannen en dragen op hetzelfde moment bij aan duurzaamheid.

KIES UW DOELMARKT

Wanneer we op een locatie een waterloos urinoir installeren, overleggen we dit met de eigenaar. Welk publiek komt hier en wanneer? Welke sociale klasse? Wat zijn de openingstijden? Welke producten en merken worden hier verkocht? We registreren deze informatie om ervoor te zorgen dat u uw doelgroep gemakkelijk kunt bereiken.

Naast de informatie over bezoekers en de locatie hebben we natuurlijk ook allerlei informatie over de geografische locatie. Waar bevindt de locatie zich? Als u op zoek bent naar mannen in een bepaalde regio, kunnen wij ze voor u vinden!

Wilt u op specifieke tijden of dagen adverteren of maakt het niet uit wanneer? Alles is mogelijk. U bepaalt waar, wanneer en met wie uw videoadvertentie wordt afgespeeld.

Ons platform is erg intelligent. Onze slimme software verzamelt alle informatie en gegevens die we hebben verzameld per locatie en per urinoir. Hiermee kunt u precies het type man selecteren die u wilt bereiken.

MAAK UW CAMPAGNE KRACHTIG

Het bekijken van telkens dezelfde video is saai. Schakel eenvoudig tussen verschillende videoschermen of lever ons meerdere variaties aan.
We exploiteren een duurzaam “Out-of-Home” (OOH) digitaal platform dat geen papier verspilt.

Maar het betekent ook dat de content gemakkelijk kan worden gewijzigd. Wij houden ons aanbod dan ook graag dynamisch. In de praktijk betekent dit dat we altijd verschillende video’s met hetzelfde bericht kunnen promoten. Ons platform kan zorgen voor een consistente, of juist een hele diverse distributie van uw boodschap via verschillende displays op basis van tijd, dag of regio.

Bijvoorbeeld, ‘s ochtends op displays die het meest geschikt zijn voor de ochtend en ‘s avonds displays die het meest geschikt zijn voor de avond. Alles is mogelijk.

WIJ METEN ALLES!

Het Mr.Friendly-urinoir heeft een ingebouwde sensor die precies bijhoudt hoeveel mannen het urinoir hebben bezocht. Dus we weten:

  • Hoe vaak uw video wordt afgespeeld
  • Hoeveel liter water er is bespaard
  • Wat de kijkverhouding is. Hoeveel van uw video is afgespeeld?
  • Waar speelde uw video? Welke regio en welke tijden.

Dit is waardevolle informatie die bijdraagt aan een succesvolle campagne. We kunnen u helpen de beste campagne voor mannen te maken.

Duurzame reclame - Elke advertentie bespaart water!

De wereld om ons heen evolueert snel met betrekking tot duurzaamheid. Nieuwe generaties mensen willen dat uw bedrijf en merk verantwoordelijkheid dragen in de wereld waarin we leven. Oog voor onze omgeving en de bescherming van het milieu is steeds belangrijker geworden.

Bij Mr. Friendly wordt elke advertentie onmiddellijk omgezet in nieuwe waterbesparende urinoirs! Waar anders kunt u op zo’n duurzame manier adverteren? Mr.Friendly bewijst dat milieuvriendelijk ook bedrijfsvriendelijk is.

HOE WERKT DAT?

Mr.Friendly plaatst watervrije urinoirs. Deze urinoirs besparen per bezoek ongeveer 3 liter water.

Vele duizenden mannen maken inmiddels gebruik van deze watervrije urinoirs en besparen daarmee vele duizenden liters kostbaar drinkwater. Watervrije urinoirs spoelen niet met water, maar hebben een hypermoderne en slimme oplossing om het urinoir toch hygiënisch en fris te houden.

URINOIRS WORDEN GEDONEERD

Mr.Friendly doneert watervrije urinoirs aan drukke locaties. Dit concept is uniek in de wereld. De urinoirs worden niet alleen kosteloos ter beschikking gesteld, ze worden ook nog eens kosteloos geïnstalleerd.

Bestaande (met water gespoelde) urinoirs worden verwijderd en vervangen door watervrije urinoirs. De locatiehouder maakt dus geen kosten om deze mooie en moderne urinoirs geïnstalleerd te krijgen.

Het is dan ook geen wonder dat het aantal geïnstalleerde urinoirs snel groeit.

INGEBOUWDE VIDEOSPELER

Om deze grote milieuvriendelijke investering te kunnen realiseren, is het Mr.Friendly urinoir uitgerust met een videospeler. Op dit videoscherm kunnen boodschappen worden getoond van sponsoren. Deze sponsoren maken het mogelijk dat dit initiatief haalbaar is.

Mr.Friendly is verantwoordelijk voor de content die aanwezig is op de schermen in de urinoirs. Door de sponsorcampagnes wordt dit waterbesparende initiatief mogelijk gemaakt. Doe iets goeds voor het milieu en adverteer ook op het Mr.Friendly urinoir.

Campagnemogelijkheden

Grotere campagnes worden regelmatig verdeeld over verschillende (digitale) kanalen en exploitanten. Door onze ruime instelmogelijkheden en perfecte metingen, kunnen we gemakkelijk aansluiten bij andere kanalen. Wij bereiken mannen op onze eigen manier het geen vaak een goede aanvulling is op bestaande campagnes. We denken graag mee over specifieke campagne wensen.

Als de bestaande campagne reeds uit video-content bestaat, adviseren we de video in te korten. Dit kan naar bijv. 6, 8 of max 10 sec. Neem de echte kern uit de bestaande online video en laat deze ter ondersteuning meedraaien op de Mr.Friendly displays voor maximale aandacht van mannen.

PRIJS MODELLEN

De inzet van campagnes kan door onze sensoren op verschillende manieren worden afgerekend:

  • Achteraf op basis van aantal vertoningen. Hierbij hanteren we, afhankelijk van duur van de video en voorselecties verschillende CPM tarieven. In dit specifieke geval ontvang je dus achteraf een factuur voor het aantal video’s dat is vertoond in de afgesproken periode.
  • Vooraf op basis van aantal vlakken. De prijs komt tot stand op basis van o.a. het aantal geïnstalleerde schermen, de lengte van de video, eventuele voorselecties, periode en duur van de campagne. Neem contact op voor de actuele prijzen en mogelijkheden.
  • Vooraf op basis van afgesproken aantallen. Door middel van onze technologie (sensoren en software) kunnen we vooraf afspreken hoeveel vertoningen passen binnen de campagne. Onze geavanceerde systemen verzorgen automatisch een goede verdeling binnen de ingestelde periode. Hierbij is het uiteraard mogelijk bepaalde tijdstippen uit te sluiten of andere selecties te maken. We komen graag in gesprek!
  • Op basis van vaste afspraken. Naast losse campagne-afspraken, is het ook mogelijk om gedurende een langere periode vaste afspraken te maken. Zo betaal je een vaste prijs per maand afhankelijk van o.a. het aantal vertoningen.

DIGITAL LINKING & SAMENWERKINGEN

Uiteraard kunnen we ook samenwerken met jullie mediabureau of een digitale koppeling verzorgen met bestaande (IT) systemen (of die van het mediabureau). Wij kunnen o.a. een koppeling verzorgen middels VAST (Digital Video Ad Serving Template). We bespreken graag de mogelijkheden.

Rapportage, resultaten en conversie

Onze systemen bieden ruime mogelijkheden om rapportages te delen. De resultaten ten aanzien van het aantal afgespeelde video’s zijn uiteraard voorhanden. Deze kunnen we desgewenst specificeren naar locatie, doelgroep, tijden etc. Laten we samen bespreken wat voor jullie campagnes van belang is!

Conversie meten is (deels) mogelijk. Wij bieden de mogelijkheid om een campagne te koppelen aan een fysiek aanwezige QR-code om mannen die scannen, door te sturen naar een campagne-afhankelijke landingspagina. Hierbij meten wij de exacte aantallen die we graag met jullie delen! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!

CREATIE EN ADVIES

Graag helpen we met het creëren van content voor op onze displays. Onze ruime ervaring stelt ons goed in staat jouw boodschap te vertalen naar het display in het urinoir. Deze aandacht van de man is bijzonder, maar wel anders qua tijdsduur en omgeving. De boodschap moet dus goed afgestemd zijn op de omgeving en situatie waarin de man zich bevindt. Dit nemen we graag met je door! Zullen we afspreken?

Verhoog effectief het profiel van uw bedrijf

Bepaal zelf waar, wanneer en aan wie u adverteert

Indien er Mr.Friendly urinoirs zijn geïnstalleerd in jouw omgeving, kun je die eenvoudig selecteren. Op deze manier is het mogelijk alleen in je eigen regio te adverteren. Door alleen te adverteren in je eigen regio, houd je de aantallen beperkt en daarmee dus ook de kosten!

Wil je wel landelijk adverteren maar bijvoorbeeld alleen een bepaalde doelgroep aanspreken, dan zijn de mogelijkheden legio. Voorbeelden: alleen sportende mannen, alleen jongeren (of juist niet), mannen in alleen de grote steden etc.

Naast selecteren op regio of doelgroep, kan je ook alleen op bepaalde momenten adverteren. Bijvoorbeeld alleen overdag of alleen in het weekend. Wil je een korte campagne die specifiek is afgestemd op een speciale gebeurtenis, dan is dat mogelijk. Een specifieke campagne, bijvoorbeeld met betrekking tot moederdag, draait dus tot moederdag en daarna niet meer.

BEPAAL UW EIGEN PRIJS

Het Mr.Friendly urinoir is uitgerust met een aanwezigheidssensor. Daarmee meten we ook exact hoe vaak je video is getoond aan mannen. Je kunt zelf bepalen hoeveel aandacht je wenst. Hiermee bepaal je dus ook de prijs. Dit kan al vanaf 1000 keer afspelen per maand. Voor een paar tientjes per maand, kun je op een unieke manier adverteren!

Je beperkt de aantallen door niet iedere man aan te spreken. Alleen een bepaalde regio, doelgroep of juist alleen adverteren op een bepaalde dag of tijdstip. Het kan allemaal!

Je kunt ook automatisch beperken. Geef je budget aan ons door en wij verdelen de aantal afgespeelde video’s zodat je budget niet wordt overschreden. Dit maakt adverteren op Mr.Friendly urinoirs geschikt voor zowel kleine als grotere adverteerders.

UW EERSTE VIDEO IS GRATIS!

Om mannen goed aan te spreken, heb je een korte, maar goede en passende video nodig. Heb je hier geen ervaring mee? Geen probleem, wij helpen je graag! Je eerste video maken we kosteloos voor je! De kosten voor zo’n video vallen overigens best mee, want deze duurt gemiddeld maar 8 seconden en heeft geen geluid. Alle reden dus om regelmatig met nieuwe, leuke, korte video’s te komen.

Het is bewezen!

Acceptatieonderzoek van diverse universiteiten zeggen:

40%

Wordt de reclame boodschap beter onthouden dan via andere mediakanalen!

93%

Zegt dat het reclamescherm het eerste was dat ze in de sanitaire-ruimte opmerkten!

98.9%

Vind de reclame in sanitaire-ruimtes positief of heeft er geen last van!!